Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Argoth | użytkownik

imię i nazwiskoŁ adres zarejestrowany27.11.2006 @21:40:58 ostatnio na stronie25.06.2017 @10:07:52

od wariata różni mnie jedynie to, że ja nim nie jestem

na razie ucze się kadrowac!

Polecam:
http://www.wisdemon.digart.pl - miszcz
profilowe Laluna B

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.wstawziemniaki.pl Gadu-Gadu4509240
digarty642 komentarze11712 posty na forum88

komputer / sprzęt
najkon

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^StepyMongolii    12.08.2013 @23:41:46
świetna galeria, bardzo zmysłowa
pięknie ukazane kobiety
_______
"ty, który tu wchodzisz, żegnaj się z nadzieją" nie będzie odwrotu
^anulex    16.07.2013 @22:33:21
okeej, nie wnikam! haha
+eastman    04.07.2013 @11:48:55
pozdro666
_______
bentleyem do betlejem.
~bojan76    23.05.2013 @21:19:11
Cieszę się bardzo, że zainteresowanie tematem jest z potrzeby serca. To ważny temat dla nas rodziców doświadczonych w ten sposób.
~mikezz1    07.05.2013 @19:15:07
hej

jestem zainteresowany zakupem Twojego zdjecia o uzytku komercyjnego. jesli jestes zainteresowany odezwij się do mnie michalewski.mikolaj@gmail.com
!OjciecRene    05.05.2013 @23:03:50
w bardzo dobrą stronę Cię ciągnie....
_______
nie jestem Twoim starym
~Naka    29.03.2013 @12:54:00
no pogratulować! żondzisz men
~WHITEAlice    18.03.2013 @15:38:39
no cóż, ja współczuję wrażliwości... bo w tej formie, cholernie daje czadu ...no ale taka karma potępionych.... pozdrófy
~antybiotyk    04.03.2013 @09:07:34
Ukłony za wrażliwość.
ostatnio edytowane: 2013-03-04 09:08:37
_______
...
~magdebursky    15.02.2013 @15:05:58
lubie pana estetyke
~eloonew    12.02.2013 @00:10:14
uczysz się kadrować? tere fere
~Justeen    09.02.2013 @18:44:37
a wiesz , ze jeśli ktoś ma faktycznie w dupie opinie innych , to tego nie obwieszcza ??
_______
sinking in the light......
~Justeen    09.02.2013 @18:40:04
aaa..pytam artystę o wyjasnienie przekazu (i tego, co tobą kierowało tworząc te fotografię ) , bo jako mniej wrazliwa mam prawo nie wiedzieć jaki on jest w istocie - rozumiem ,ze zagłebianie sie w twe prace jest debilne - ok, jesli takie jest twe zdanie ,moze faktycznie, nie warto.
_______
sinking in the light......
+SylwiaNowicka    06.02.2013 @22:04:33
Bardzo lubię Merzowe zdjęcia
~dalia1902    13.01.2013 @16:43:49
Avatar niczym Matthieu Chedid ^^ Uwielbiam Twoją galerię!
_______
No oceń moje prace, nooo
~sadek234    12.11.2012 @17:50:08
świetnie operujesz światłem, bardzo miło się patrzy.
*WojtekHnat    07.11.2012 @17:00:18
kłania się zaszczycony
_______
Idę...

Może kiedyś dojdę.

http://wojtekhnat.tumblr.com/
~carmenblue1    29.10.2012 @11:37:44
jak sie pali to dobrze miec takiego kota jego nie sposob zgubic a jakbym sie nawet bardzo starala to i tak mnie znajdzie ..wiec czemu nie zapalki hehe
_______
nightmare hospital
-Aquirre    13.09.2012 @23:57:17
trudno uwierzyć komuś z taakim portfolio w komplementa, ale obdarowany się zarumienił i skłoniłł nisko
@JarK    04.09.2012 @20:36:30
hehehe taka mała gwiazdeczka przed nikiem się pojawiła :D
~Soultaker    03.09.2012 @12:34:37
Świetna galeria jestem pod wrażeniem !
~maszracje    26.08.2012 @17:01:59
Masz ŚWIETNĄ galerię. Podoba mi się.
~hejkawambialiludzie    01.08.2012 @13:13:23
fascynująca galeria!! pozwolę sobie obserwować i podziwiać
-Homeless10    25.07.2012 @11:34:06
Slabo slabo i mam tylko pu klawiatury
-Homeless10    24.07.2012 @14:31:55
O co chodzi z tym czek?
Pieniadze czy moze silimy sie na angielski?
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 115 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt